Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.01.2013 21:07 - Интересен начин да се правят пари
Автор: binaryoptions Категория: Бизнес   
Прочетен: 5676 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 06.01.2013 18:17


Интересен начин да се правят пари (само за читателите на моя блог)

02.08.2012 | Автор: admin

Читателите на моят предишен блог, посветен само на пазара Форекс, знаят, че загубих цели 4 години от своя живот и така или иначе НЕ се научих стабилно да правя пари на този пазар! Не ми помогнаха нито съветниците (роботите), нито собствените стратегии, нито скъпоструващите курсове от „гуру”-та в тази област! До настоящият момент така и не разбрах как стабилно да печеля пари на пазара Forex! Да, естествено имаше доста продължителни сесии на печалба, но все едно рано или късно завършваха със слив на депозита. Останах с такова впечатление, че всичките тези «гуру»-та, продаващи видеокурсове и устройващи платени семинари, печелят само от продажбата на тези курсове и билети за семинарите . Аз исках да стана финансово-независим от тях и станах! Не на самия пазар Forex, но използвайки собствена стратегия, която може да донесе много, много високи доходи! Не искам и няма да създавам платени курсове и тренинги по тази стратегия, защото вече имам лошо отношение към продавачите на всякакви “обучалки“. Стратегията е основана на заработка на бинарни опциони и е много проста! Сега ще ви обясня всичко... Само внимателно четете и мислете, иначе може и да не разберете. С бинарните опциони се запознах преди около 2 месеца и веднага разбрах всички възможности, които откриват те за мен, вместо с някои заработки чрез търговията на пазара Forex.

Отначало ще обясня, какво е бинарни (двоични) опциони...

И така, брокера на бинарния опцион ни предлага да купим някакъв актив на необходимата сума. В качеството на актив могат да бъдат валутни двойки (долар/евро и т.н.), акции (Сбербанк, Газпром, Тойота...), метали (злато, сребро...), нефт и др. Ето и пример от онлайн-терминала на брокера (вижте самостоятелно):

И на нас ни е необходимо само да дадем прогноза, дали ще се увеличи или намали текущата цена на опциона за някакъв определен промеждутък от време! В случая, ако нашата прогноза се окаже верна – ние получаваме доход в размер 70% от стойността на купения опцион.  Ако нашата прогноза се окаже неверна -  ние ще загубим 85% (15% ще ни върнат на сметката). Разликата – това е доходът на брокера.

Много важен момент се явява факта, че ние можем сами да избираме за какво време да направим своята прогноза. То може да бъде няколко минути, час, ден, седмица и т.н. В това има огромен плюс!

Сега отначало ще ви покажа с пример, а после ще разкажа, по какъв начин най-добре по мое мнение трябва да прогнозирате движението на актива (ще се увеличи или намали неговата стойност). 

Допускаме, аз предполагам, че актива “евро/долар (EUR/USD) “ ще пада и след един час ще бъде по-малко, отколкото сега. Избирам в онлайн-терминала актива и времето за неговото изпълнение – след един час:

Тъй като смятам, че цената на актива ще се понижи – натискам бутона “Вниз”, ако пък смятах, че цената му ще се повиши – натиснал бих бутона “Вверх”. И купувам самият актив, предварително указвайки желаната цена на актива с желаната валута. За примера съм посочил 1000 рубли:

 Сега е необходимо да чакам завършването на този час. Ако цената в крайна сметка бъде по-ниска, то моята прогноза ще се окаже верна и аз ще получа 70% от своята инвестиция. Обърнете внимание: 700 рубли само за един час и не особено напрягайки се!

Но не всичко е така просто: ако моята прогноза се окаже неверна – аз ще загубя 85% от своята инвестиция и на моята сметка ще се върнат 150 рубли. А разликата в тази сума – това е комисионната на брокера. Очевидно е, че за да се работи изгодно, повече от половината ваши прогнози трябва да бъдат верни! Но как да го направим това без да сме “спецове“ в областта на финансите? Аз дълго мислих над това, пробвах разни стратегии, строях собствени такива, използвах разнообразни анализи. Честно ще кажа: нищо от това не ми помогна. Аз на дадения момент не знам нито една стратегия, която би гарантирала печалба без загуби, а също така и не се научих самостоятелно и безпогрешно да правя прогнози.

Но намерих изход – помогна ми практиката при работата на пазара Forex!

Към настоящият момент аз успешно използвам сигнали от опитните трейдъри, разполагащи своята информация на сайтове! Да, на Форех употребата на тези сигнали е трудно, тъй като там всичко много зависи от размера на лота и от това колко силно ще се измени цената на актива. На пазара на бинарните опциони важно е само правилно да се прогнозира увеличаването или намаляването на цената на който и да е актив! Това е! И никак не е важно колко ще се увеличи или пък намали, плюс това тук няма спред.    За работа с бинарните опциони, аз използвам прогнозите на този известен сайт: http://www.forexpros.ru. На него са разположени прогнозите за изменението на цените на различни активи в близкото време. Трябва да отбележа, че прогнозите са много качествени, просто съм във възторг! В своят пример по-горе аз заложих на това, че ”Евро-Долар (EUR/USD)” ще се понижи след един час. И тази прогноза е вярна, тъй като аз я взех не от небето, а от указания сайт:

 Ето и линковете на различни страници от сайта, където може да видите прогнозите на различни активи:

Валюты (Евро/Доллар)

Акции (Майкрософт, Google)

Товары (Золото, Серебро, Нефть)

Ако използвате тази информация – съветвам ви да купувате опциони само, ако на сайта е изписано резюме на прогнозата “Активно продавать” или “Активно покупать”. В този случай, вероятността за успешна прогноза е много висока!

И така, да обобщим: 

  1. Влизаме в онлайн-терминала на брокера на бинарния опцион.
  2. Избираме актива и времето за неговото изпълнение.
  3. Влизаме в сайта http://www.forexpros.ru и гледаме прогнозата за този актив.
  4. Ако резюмето на сайта е “Активно продавать” – натискаме в терминала бутона “Вниз”, ако резюмето е  “Активно покупать” – натискаме “Вверх”.
  5. Правим инвестицията (купуваме опциона) и очакваме неговото изтичане.
  6. След завършването на опциона взимаме си печалбата и може да повторим всичко това отново.

По такъв нехитър начин, аз започнах да печеля на международния финансов пазар, а именно – на бинарните опциони! Не забравяйте, че финансовият пазар е нестабилен. Възникват разни кризи, или пирати са похитили кораб с нефт, или политиците са измислили нещо. Затова, търгувайте на финансовия пазар на свой собствен риск, тук няма никакви гаранции. Можете да се регистрирате на брокера на Бинарния Опцион тук . Това е именно този брокер, с който аз работя постоянно и препоръчвам на всички. Само те са преминали сертификация в Русия, ето и сертификата на сайта на надзора, имат безупречна репутация, работят с различни валути, в това число долари, евро и даже руски рубли! А това е линка на атестата на Webmoney на компанията AnyOption: https://passport.webmoney.ru/asp/CertView.asp?wmid=392759957506 Както Вие сами  разбирате, атестата на Webmoney е с високо бизнес-ниво - гаранция за своевременни разплащания на спечелените средства! (важи за ползвателите на системата Webmoney)

Успех!

P.S. И напоследък…

Това е скриншота на моята сметка към момента на написване на тази статия. Както виждате, на сметката ми има около 27000 рубли. Естествено, на сметката ми се намира само сумата, която ми е необходима за моята работа. Цялата печалба постоянно я снемам.

А ето и скриншота от последното ми привеждане на пари на сметката ми. За месец аз заработих малко повече от 12500$ и точно 12500$ приведох на Webmoney:

Естествено кошницата на Webmoney и номера на сметката ми са скрити, за да не провокирам опит за взлом.

Линк към блога с оригиналната статия на автора (admin): http://optionsrullez.biz/

Препоръка от мен като настоящ ползвател на стратегията:  

Използвайте допълнителна информация по време на търговията, си от „Икономическия календар” на http://www.instaforex.com/bg/forex_calendar.php , за да избегнете форсмажорните събития на световната сцена, не  търгувайки в тези периоди от време!

Превод от руски: Валери Митракиев

 

 




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: binaryoptions
Категория: Бизнес
Прочетен: 28406
Постинги: 2
Коментари: 0
Гласове: 0
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930